فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: در ورزش باید به بُعد روحی و جسمی توجه شود و در واقع ماهیت ورزش سلامت جسمانی و ایجاد روحیه شادابی در افراد است.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۶۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی اعلام کرد: یکی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد روحیه نشاط و شادابی و منش پهلوانی و در کنار رقابت‌های سالم، ایجاد رفاقت است.

 سرگرد سعید عباسیان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) و قمر بنی‌هاشم (ع) بردسکن نیز عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای غزه مسابقات والیبال با شرکت ۸ تیم در قالب ۲ گروه در بردسکن برگزار شد و تیم پیرایش عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 وی توضیح داد: در این دوره از مسابقات شهرستان بردسکن ۱۰۰ ورزشکار در محل سالن ۹ دی حضور داشتند و با یکدیگر رقابت کردند.

 عباسیان ضمن تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت والیبال بردسکن در برگزاری این دوره از مسابقات افزود: در مجموع برگزاری این مسابقات ۱۸ بازی انجام شد که در مرحله ناحیه این دوره تیم پیرایش به مقام قهرمانی دست‌یافت و تیم والیبال شهدای روستای زیرک آباد نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 گفتنی است، در مراسم مرحلهٔ نهایی این دوره از مسابقات که با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از رؤسای ادارات بردسکن، پیش‌کسوتان و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند، از تیم‌های اول و دوم با اهدای جام و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها